Virtuální asistentka

alias "sekretářka na dálku - online". Virtuální asistentka vám nejen pomáhá ušetřit čas, který můžete využít pro plnění svých podnikatelských aktivit,

ale rovněž podstatou je nemalá úspora peněz. Virtuální asistentce neplatíte dovolenou a ani čas, kdy pro vás nepracuje. Neplatíte sociální ani zdravotní pojištění a další náklady na pracovní místo (internet, elektřina, pomůcky...) Co tedy virtuální asistentka nabízí?

 

  • kontrola a reagování na e‑maily
  • kontrola datových schránek
  • sjednávání schůzek
  • objednávky zboží a služeb
  • vystavování faktura a odesílání upomínek
  • podpora a správa webu (administrace, správa domén, ...)
  • příprava podkladů pro sepsání smluv
  • personalistika (posuzování životopisů, dotace)
  • zajišťování podkladů potřebných pro jednání s úřady
  • plnění a správa eshopů
  • zpracování dat a tabulek
  • internetový výzkum

 a mnoho dalšího.

 

Práce virtuální asistentky je možná všude tam, kde asistentka nemusí být fyzicky přítomna. 

V blízkém okolí, tj. oblast Třince, Českého Těšína a okolí, je možné si sjednat i osobní sběr dokladů.

 

Komunikace je možné emailem, telefonem, přes skype.

Doklady se odesílají naskenované a to buď emailem nebo přes google disk.

 

 

 

Osobně mám jako účetní zkušenosti přes dvacet let s různými obory podnikání, vyřizováním na úřadech, tvorbou a správou eshopů, s přípravou dokladů k půjčkám a dotacím ......

 

 

Zobrazení: 127