Ceník

Psaní/přepis a úprava dokumentů :

Co je normostrana?

1 NS (normostrana) odpovídá 1800 znakům, včetně mezer, po 30 řádcích na stranu při 60 úhozech na řádce. Definice normostrany: vyhl. č. 77/1993 Sb. § 24, odst. 2.

Cena za normostranu psaného dobře čitelného textu - 46 Kč

Cena za normostranu ručně psaného nebo špatně čitelného textu - 50 Kč

Cena za normostranu z audio, video - 68 Kč

Připravili jsme pro vás 4 balíčky, které zahrnují soubory služeb.

Balíček TEST: je vhodný zejména pro podnikatele, kteří potřebují pomoci jednorázově s administrativními činnostmi, které je zbytečně připravují o drahocenný čas.

  • kontrola a reagování na e‑maily
  • kontrola datových schránek
  • sjednávání schůzek
  • objednávky zboží a služeb

Balíček ZÁKLAD a PREMIUM: vhodné pro podnikatele, kteří potřebují pomocí i s údržbou webových stránek (vkládní informací na webové stránky, vkládání produktů na eshopy apod.)

balíček ZÁKLAD obsahuje:

  • kontrola a reagování na e‑maily
  • kontrola datových schránek
  • sjednávání schůzek
  • objednávky zboží a služeb
  • vystavování faktura a odesílání upomínek
  • podpora a správa webu (administrace, správa domén, ...)
  • příprava podkladů pro sepsání smluv

balíček PREMIUM obsahuje:

  • kontrola a reagování na e‑maily
  • kontrola datových schránek
  • sjednávání schůzek
  • objednávky zboží a služeb
  • vystavování faktura a odesílání upomínek
  • podpora a správa webu (administrace, správa domén, ...)
  • příprava podkladů pro sepsání smluv
  • personalistika (posuzování životopisů, dotace)
  • zajišťování podkladů potřebných pro jednání s úřady
  • správa eshopů
  • plnění eshopů do 100 položek měsíčně
  • zpracování dat a tabulek
  • internetový výzkum

Balíček GOLD: u tohoto balíčku je možné i vedení účetnictví, mzdové agendy, DPH, Intrastat a další. Je možné se dohodnout individuálně a sestavit tento balíček na míru.

  • kontrola a reagování na e‑maily
  • kontrola datových schránek
  • sjednávání schůzek
  • objednávky zboží a služeb
  • vystavování faktura a odesílání upomínek
  • podpora a správa webu (administrace, správa domén, ...)
  • příprava podkladů pro sepsání smluv
  • personalistika (posuzování životopisů, dotace)
  • zajišťování podkladů potřebných pro jednání s úřady
  • správa eshopů
  • plnění eshopů do 100 položek měsíčně
  • zpracování dat a tabulek
  • internetový výzkum
  • zpracování mezd do 10 zaměstnanců
  • zpracování účetnictví do 100 položek měsíčně
  • zpracování dph

 

Do balíčkových cen nespadají ostatní náklady, tj nákup kolků, poštovních známek, ověřování listin apod. Tyto náklady si hradí klient zvlášť. 

Spolupráce je podložena smlouvou, v níž jsou přesně definovány podmínky, rozsah prací i cenové ohodnocení. Součástí fakturace je i „Harmonogram prací “. Každý tento harmonogram samozřejmě obsahuje provedené činnosti.

Zobrazení: 87